I made this widget at MyFlashFetish.com.

ABOUT HIM



Assalamualaikum w.b.t.


        MUHAMMAD NABIHAN BIN BAHAMAN . sebelom aku bebel panjang aku nak minta maaf kalau apa yang aku type ni salah atau sakitkan ati kau . apa sebenarnya yang kau nak dari aku ? besar sangat ke salah aku kat kau sampai macam ni yang aku dapat ? kau cakap sayang aku bagai , tapi mane ? dah ke laut ke ? ye aku tawu mmg kau still ta putus asa tuk jage aku , amek hati aku , tapi untuk apa kau buat semua tu kalau  kite gado , semua salah kau tunding kat aku . kau cakap aku tak pernah mengaku salah , abes tu kau ? bile aku cakap kau dengan aku sebenarnye same je , kau taknak terima . tetap jugak kau salahkan aku disebabkan salah aku yang lame yang kau tak boleh lupakan tu . sumpah aku rase tak adil . kalau kau rase aku ni tak adil , kau boleh mengamuk , tapi aku ? memang aku rase kite ni dah tak sependapat , tapi tak pernah lagi sekarang ni kepale otak aku fikir nak putus dengan kau walau macam mane pon . & kau ? pandai-2 kau lah fikir sendiri . Wassalam .
I LOVE WEEKY WEEKY BLOGGY